Sunday, June 27, 2010

OARE?

... you left me speechless...

Ma uimesc si eu ce pot scoate uneori din mine, poate ar fi fost frumos sa las postul asa cum a fost si anume o poveste lunga si detaliata despre cum am ajuns sa ma indragostesc de baiatul cu care imi impart dumele de 1 an jumate, dar, la recitire am ajuns sa cred ca e un cacat de text care de fapt nu imi inspira nimic si nu incadreaza k-lumea senzatiile si sentimentele pe care le avem la momentul respectv, motiv pentru care am vrut neaparat sa il modific...sa il fac sa para mai realist far' de dulcegariile ''gretoase'' de care am atata nevoie :P.

Nebunia unei noi ploi de sentimente aflata la jumatatea distantei dintre inima si creier :), batalie grea, acu e acu', ce fac cedez sau ma tin tare in continuare?

Ramane de vazut...

3 comments:

Ariadna said...

:X Doamne....ce post frumos :X ai dat-o la sentiment de data asta Deniels !!! [ochii ca cafeaua ? sau ca apa limpede ? ha ?]

Anonymous said...

Good.STECF I found 'it in search of a mythological dictionary and I'm Well I do not stop there, other sections may
are very interesting, and the medieval music I really liked,being fan of classical music is really interesting to know it has been before, from what was started. congratulations for your site, even If you can not be seen as a living, too much has been done right from the very started

Anonymous said...

Jocul divin este un joc al zeilor in fata pamantenilor pentru a observa reactiile acestora, sentimentele, comportamentul si altele.