Sunday, October 4, 2009

ce sunt prietenii??



Ce sunt prietenii?? Cine sunt ei ,care este rolul lor in viata noastra si cum ar trebui sa ne comportam cu oamenii carora le dam aceasta distinctie nu o sa stim niciodata pentru ca asa este dat sa fie sa ai incredere in oameni, sa ii respecti si sa ii iei sub aripa ta negandindu-te ca ai putea face o mare greseala....eu vreau sa vorbesc despre greselile din viata mea, precum spuneam sunt o fire ff credula si oamenii sunt cei care ma schimba mult si din pacate intotdeauna m-am inselat in privinta lor..mai ales cand a trebuit sa decid...prieten adevarat sau fals? Zic ca: nu exista prieteni ci doar cunostinte care din anumite motive iti sunt mai apropiate decat restul persoanelor ce te inconjoara...sa nu fi naiv sa crezi ca ar da totul pentru tine...toti au motive si interese de tot felul...nimanui nu-i pasa de tine, toti incearca sa isi implineasca telurile chiar daca pentru asta trebuie sa treaca peste suflete si oameni. La inceput e distractie, intelegere si nebunie...apoi cu timpul apar neintelegeri...invidii...gelozii...baieti!!..fete!!...barfe...etc, chestii care duc la finaluri neasteptate si multa suferinta. Acum zic eu cu toata rautatea acumulata de-a lungul anilor ca le multumesc specimenelor peste care eu am dat in viata...Ratati cu''R'', oameni de cacat fara demnitate care nu dau 2 lei pe suflet si se pisha pe tot ce a fost si ne-a legat...le multumesc zdremtelor pe care candva le numeam prietene si cocalarilor care m-au tapuit, cei care nu au inteles ca eu sunt acolo pentru ei si ca numele meu e ''X'' nu ''hartie igienica''...traiesc sa ma lecuiesc si ei sunt cel mai mare medicament in tratarea increderii mele in oameni! Acum dupa nenumaratele tepe luate de la iubitii mei prieteni..facatorii mei de bine....aleg sa fiu miserupista si sa pun la cur tot ce nu imi convine...aleg sa am incredere in barbati decat in femei...si aleg sa nu ma mai incred pe deplin ca nu se stie niciodata si mai bine pun raul in fata decat sa mi-l iau peste fata ...vrei un bine fa-ti-l singur....vrei un sfat, du-te la sfatul popular :)....nu avem nevoie de nimeni ne descurcam si singuri si daca tot vrei sa ai pe cineva alaturi...gandeste mult miscarea si ai grija sa faci o alegere corecta. As putea sa ma lungesc cu exemple la nesfarsit dar deja mi-am pierdut destula vreme vorbind despre niste cacati in ploaie!Deocamdata in viata mea eu sunt pe locul 1 si regret timpurile cand credeam ca trebuie sa fi unul pentru toti si toti pentru unu...nu nu....trebuie sa fi tu pentru tine si atat!....Legea junglei :) pana data viitoare...futeti-va aproapele...pana nu va fute el ;)

No comments: