Friday, October 9, 2009

Nimic nu e bun!!!

Pentru ce te strofoci in viata asta?? Pentru tine si pentru cei apropiati tie...nu?? Sa va fie bine, clar! Dar de ce dracu' exista indiferenta si pasivitatea, prostia si nebunia??? Sa te poata durea pe tine inconstientul cu suflet mare ce crede ca poate schimba lumea cu o vorba buna si un zambet, sa te doara si sa plangi ca un disperat de ciuda ca nu te intelege nimeni, ca tu de fapt vrei sa faci bine, nu intelegi cum de ei nu vad asta si faci ce faci si tot tu cazi la mijloc de fraier. De atatea ori am crezut ca pot face ceva, ca lumea intr-o oarecare masura tine cont de ceea ce zic pentru ca zic din suflet. Dar nu este asa, nu cade bine nimanui un sfat in plus. Prima impresie pe care i-o faci omului e ca ai vrea sa il schimbi dupa bunul tau plac, nu sta sa gandeasca daca ceea ce zici e inspre binele lui sau nu. ''Nu are cum sa zica bine, doar nu e el mai destept ca mine!''El e desteptul si tu o sa fi prostul care se baga degeaba. Oamenii se fac ca te asculta dar adevarata batalie se duce in mintea lor, orice sfat le-ai oferi nu va suna destul de bine, nu incat sa renunte la ideile lor si sa le urmeze pe ale tale, asa ca nu are sens sa iti racesti gura degeaba. E mai bine sa nu iti pese si sa incerci sa iti controlezi tie viata si sa ii lasi pe altii sa isi bata joc de ei daca asta vad ei a fi corect. Nu-ti permite sa dai sfaturi ca o sa se creada ca te dai destept sau ca incerci sa schimbi, sa controlezi viata persoanei respective si din bine o sa se transforme in rau. Nu mai am incredere in nimeni, poate in tine..oamenii nu stiu aprecia nimic, nu pot fi recunoscatori pentru faptul ca iti pasa de viata lor sau multumiti pentru un bine pe care din suflet i l-ai facut...cacat pe bat! Am trecut de atatea ori prin porcariile astea si inca sunt bagata intr-o mare dilema, dar inca mai stau si astept sa se intample NIMIC. Nimic nu e roz dar l-as putea colora eu sau mai frumos TU...trebuie sa imi vreau binele meu si apoi al altora. Nu mai rezist, sunt prea tanara ca din fata vesela si nebunatica ce eram sa ajung sa fiu o distrusa ingandurata si fara nici un plan de viitor, m-au schimbat cacatii...am uitat ca nu au suflet, pacat de mine ca nu sunt fata rea :)) Daleash clantza!!

No comments: