Monday, October 26, 2009

Jos cenzura :)


Fereste-te de mania mea, cat ma vezi de mica si neajutorata o sa iti dau un maxim de nu il poti duce. O tot arzi in vrajeli, uiti ca nu esti Dumnezeu, sti tu ce sti numai ca te bazezi cam mult pe tine si s-ar putea sa iei teapa in ceea ce ma priveste. Poate am o mai mare importanta decat imi acorzi tu si s-ar putea sa deschizi ochii numai dupa ce se face noapte-n cartier. Jocuri si joculete, mind trick'uri si cacaturi ca sa ce?...sa ajungi sa te intrebi...if you are the chicken in the house or the king of the jungle si sa mai si iei masuri ca nu cumva sa se ajunga la supica ;)!! Sa iau in pula toate smenurile astea ca m-am saturat deja, zi odata cum vrei sa ti-o dau in cur si gata asa o sa fie da nu ma mai incalzi degeaba ca o iau razna! Aviz amatorilor de cacat. Pa, pa v-am scuipat!


Parazitii- Mi se rupe
Asculta mai multe audio Muzica

No comments: